Thursday, August 5, 2010

200 RIBU AHLI MASUK M.I.C??????? BETUL KE MURUGIAH!!!

Kepala BN dan MIC jangan mudah terpedaya dengan kenyataan Murugiah, kononnya dia ada 200 ribu ahli masuk MIC. Guna otak waras untuk mempecayai sama dia. Kalau 200 ribu ahli dari PPP, itu macam Kaveat punya ahli sudah kurang 200 ribu. Mana ada 200 ribu PPP mahu lari ikut sama Murugiah? Tujuan Murugiah buat kenyataan itu untuk pastikan dia diberi Kerusi PARLIMEN dalam GE13 nanti.
U ingat Kepala BN dan Uncle Sam percaya sama lu ka? Uncle Sam sendiri pun tak lagi akan bungkus, U ingat kepala MIC yang lain percaya sama U ka? U punya tujuan itu satu sahaja, bukan kerana memperjuangkan kaum India. Kita orang tahu u punya niat dari dulu lagi masa u adalah dalam PPP. Apa yang u berkorban untuk PPP dan Kaum India??? U lebih penting sama u punya diri sahaja.
U kena bagi bukti sama Kepala BN dan MIC, senarai 200 ribu ahli yang masuk MIC ikut sama u. Kalau tidak u....POHIKARAN!!!!
U dulu Kaveat kasi u Senator, untuk murtad dan paling tadah, banyak senang sekali. U dont know, where u come from dan who help u - UNGRATEFUL DOG OF PPP and one day u will HOSTILE MIC 4sure........ MIC becareful...

No comments:

Post a Comment